Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar

Godmorgon! Dimman ligger tät över odensberg idag.. ser knappt järnvägen :o ändå fast den ligger 25m ifrån mitt hus.
Har ätit en rejäl frukost idag, dock snodde katten mitt glas mjölk.. men annars så var det havrekuddar med jordgubbsfil och en skinkmacka. Inte så rejäl i era ögon kanske, men i mina är den det.

Idag är jag mysklädd, mjukisbrallor från intersport med märket puma, ärvt linne ifrån Emma och blå-grön tjocktröjja med dragkedja ifrån H&M.

Idag blir det plugga, sen drar jag och tränar pållen lille. Har just fått reda på att min tränare sålt sin häst.. och hon är jätteledsen, förstår henne, för Inci var som en hund för henne, som en del av henne.

Nu drar jag och borstar tänderna, sen hämtar jag upp Emma och drar till bussen.

Ser ni armarna? spooky..

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh, tack! din blogg va fin också :)



allt är bra med mig, hur är de själv då? kram

2011-09-01 @ 10:03:53
URL: http://cookieetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0