Where did I go wrong, I lost a friend..?

Måste bara dela med mig av ett klipp på youtube. Det är en kille och hans bror som sjunger och spelar låten "How to save a life" av The Fray. Han heter Martin, och är min nya stora idol just nu.. typ.
Men seriöst, han sjunger godomligt enligt mig.
Jag känner honom. Det är lite kul hur jag och han började prata med varandra. För förra sommaren fick jag ett sms av honom, fast jag hade inte hans nummer.. men på något konstigt sätt hade han mitt nummer i sin mobil utan att ens veta om vem jag var?
Men han är iallafall en underbart snäll kille som sjunger gudomligt.
Det är han som sjunger solo, sen kommer hans bror in i refrängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0