I'm back to do the story

Hej!
Längesen nu, right?
Började skolan idag, var helt okej. Dagen har bara svoschat förbi om man säger så, redan kväll liksom?
Imorgon ska jag, Emma och Hannah stanna kvar i floby efter skolan och käka pizza och bara chilla. Kanske träffar några roliga människor?
I natt kunde jag knappt sova någonting alls. Gick och la mig vid halv ett, vaknade igen vid tre och låg vaken ända till klockan sex, sen drog jag mig upp och gick ut och tog en runda runt kvareret med stavgång. Måste säga riktigt härligt att ta morgonpromenad!
Min dygnsrytm är ju inte bra nu efter lovet. Märktes ju nu i natt när jag inte kunde sova, dessutom när jag kom hem från skolan drog jag mig direkt mot sängen och sov tills klockan 22 ungefär, kommer ju inte kunna sova i natt i alla fall.
Menmen nu ska jag dra ner och hämta mig ostfrallor och oboy, mums det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0