Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänkte på dig skulle natten vara ljusare än dagen

Hejsan svejsan!
Vaknade för ungefär 40 minuter sedan, gick ner och skulle göra mackor med varm oboy och grädde i. Det första som händer när jag ska ta fram en bunke att vispa grädden i är att ett rivjärn som står på samma hylla som bunkarna, ramlar ner rätt på min fot. Blodig fot nu.
Sen när jag står där och vispar upptäcker jag att den bunken jag står och vispar i, har ett stort hål i botten så all grädde typ försvinner.
Så jag tog fram två bullar ur frysen istället och gick upp och ska ni kolla lite mer på solsidan.
Men tänk vilken otur jag haft dom här två dagarna nu..
Igår stod jag och strök kläder, och så tänkte jag inte mig för och satte handen på tröjjan jag höll på med och körde på med strykjärnet över det.
Och idag rivjärnet och bunken med hål i.
Tuur, tur, tur, tur.
Idag ska jag inte göra så mycket, men just nu ska jag gå ner och hämta saft att dricka. Sen som skrivet blire mer solsidan!
Har btw redigerat en bild från denna...
Till denna!
Vilken föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; oj tack du!:-) du får gärna fortsätta kolla in min blogg, är inte jätteaktiv helatiden när det gäller bloggandet men ;-) din blogg verkar riktigt nice!:-)

kram

2012-01-03 @ 17:26:18
URL: http://amandasjoholm.blogg.se/
Postat av: AmandaNilssonEriksson <3 '

svar: tycker jag med :D den blir perfekt att ha i sommar då man har höga shorts och ett vitt pösigt linne istoppat, eller nåt :)

2012-01-04 @ 01:33:30
URL: http://amandaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0