Friday, I'm in love

TjeeeeeenA! Äntligen fredag och vi är såå peppade inför helgen, eller?
Jag är i alla fall taggad! Ska nämligen börja renovera mitt rum imorgon ;)
Kanske ska träffa en mycket speciell person också.. mer om det imorgon.
Jag mår bra, faktiskt. Bara att jag är lite osäker på mig själv just nu.. har lite svårt att få in i mitt huvud en del saker. Men annars.. så längtar jag förjäääävla mycket efter att få rida på en häst igen som inte ställer sig på två ben så fort man tar tag i tyglarna. Men så fort Flickas lilla bebis kommer, så ska jag börja rida henne är det tänkt :)!
Sen är det även tänkt en hel del andra grejjer med den ponnyn, men sånt avslöjar jag inte ääääään;)
Ska jobba lite med bloggen ikväll, annars en mysig hemmakväll, och jag hoppas att alla ni därute mår suuuuuperbraaaa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sann text :) Kram

Svar: ja, ganska tänkvärd :)
lipslikecherry.blogg.se

2012-06-17 @ 20:02:56
URL: http://lindasofie.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0