Now you're just somebody that I used to know

HEJ.
Jag ska bädda min säng, den ser förjävlig ut.
Duscha.
Sova.
Usch jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag är såhär deprimerad, min enda lösning just nu är att sova. Den som uppfann puffar på facebook kan ju bara dra och köra upp något.
Måste ta mig ut och springa lite också. Fan, jag är verkligen osund. Käkade en hel godispåse igår liksom? Men det var ju faktiskt 38kr/h på godiset igår inne på ÖoB.. Köpte godis för 15 kr, och käkade upp det på en hel kväll? Jag måste vara historiens tjockaste människa.
Bjuder på en söt bild också :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt fin blogg! Kram:)

Svar: Tack detsamma! :)
lipslikecherry.blogg.se

2012-06-19 @ 01:09:19
URL: http://livingsexyandfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0