~

Mycket har hänt den senaste veckan faktiskT!
Måndag: Det blev den 27:e och jag fick mina pengar!
Tisdag: Gjorde matteprov, gick skit rent ut sagt
Gick på konfan
Onsdag: Tråkig kväll, satt och ritade lite
Torsdag: Tappade mobilen rätt ner i stengolv så skärmen sprack
Fick även reda på resultatet av mitt matteprov, vet inte exakt hur många poäng man kunde få som mest, men gränsen för godkänt var 20p och jag hade 14,5p.
Ja... så vare ju så att det bara var tre i klassen som blev godkända (med nöd och näppe då förståss)
Fredag: Jag och Emma stack till terassen och festade loss med vänner! Riktigt skojj vare.
Lördag: Ont i hela kroppen sen kvällen innan, och massa träningsvärk..
Jag och Emma tog det bara lugnt, drog in till staden och handlade lite smått och gott som vi skulle ha till melodifestivalen på kvällen.. hittade riktigt najs kex i affären dessutom (Fastän jag inte köpte dom)
Det blev kväll och vi åt god mat samtidigt som vi tittade på melodifestivalen, jag åt kines-mat och Emma italienskt. Sen blev det daimtårta och chokladkakor, skämde bort oss skälva kan man väl nästan säga (a)
Söndag: Har varit ute och jobbat, och bara chillat. Har fortfarande ont i kroppen sen terassen..
Nu blir det städning av rummet.
Igår var vi och kollade på "mitt nästa projekt". Jag ska sätta igång en 22-årig New Forest Vallack som heter Clark Kent. Han har inte gått på några år, och hans ägare är för stor för att rida honom, så jag ska sätta igång honom så han får upp mmotionen och inte bara behöver gå i hagan varje dag. Så idag blir det förmodligen bara åka dit och skritta honom, för han är ju inte alls riden på några år.
Efter det ska jag duscha och dra till kyrkan och samla på mig ännu en underskrift till konfirmationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0