mitt liv är ointressant.

tänkte sluta skriva om mitt liv nu här i bloggen, vad jag gör på dagarna och sånt. Bara för stunden.
Därför att som jag upplever det själv är mitt liv är så ointressant, så varför ska ni få sitta och läsa en helt onödig blogg om ett onödigt liv? Nä, det ska ni allt få skippa från och med nu.
Kommer blogga mer om underbara människor som tillhör min vardag, som har förändrat en hel del i mitt liv.
Kommer blogga om saker som ploppar upp i min vardag, tankar och om fina saker.
Alla mina nya kläder kommer troligtvis komma upp här också. Mode. Bilder.

Vad tycker ni om det nya utseéndet på bloggen? Själv gillar jag det. Stilrent liksom.
En hel förändring från det gamla tråkiga. Nya färger (jo tjenna, jag tog bort det gröna)
Hhaha, ne men hoppas ni tycker om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0