Please don't judge me before you know me.

Ah.
Har inte varit hemma så har inte kunnat blogga riktigt.
Har kommit på att det är väääldigt svårt att inte blogga om mitt liv.
Jag menar, vad fan ska jag skriva om annars? En meningslös blogg om ett meningslöst liv.
Herregud, när jag tänker på vad jag ska skriva så kommer det upp i mitt huvud "nu ska jag städa, sen döpas". Det är faktiskt så min lördag ser ut. Idag ska jag döpas! Amanda Moa Kristina Eriksson, here I come.
Måste städa mitt rum, duscha och baka tårta innan bara. Åhåhåh, tårtan (tror jag) kommer bli bäst!
Ikväll ska jag mysa framför melodoifestivalen med Emma, och äta chokladpudding och äta påskgodis. yeah.
"Tjena pudding, står du här och dallrar?"
Vem tror ni kommer vinna i melodifestivalen ikväll? Jag tror faktiskt på Loreen!
Hennes låt ligger ju etta på topplistan just nu.. spelas 24/7 på radion.
Näääh, nu måste jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0