Första snön.

Som ni redan sett på facebook kanske så kom den första snön idag! Enligt mig är det inte bra för det är bara jävligt kallt hela tiden.. 
Det knallar och går.. sjukt stolt över mina betyg på alla prov i skolan hittils.. Fick B på grammatiken i svenska hihi. 
Har inte suttit vid datorn på flera dagar, har cyklat ungefär 4 mil på sex dagar,  gått några kilomoeter med hästen och gått ner nästan 5 kilo på mindre än en vecka?! Jag måste äta mer choklad..
Iallafall, har varit ute hos hästarna varje dag, behandlat Tjejens mugg och klippt Prinsessas man. Tjejen blir bara bättre och bättre när det gäller hantering och det är jag sååå glad för. I helgen sitter vi upp igen för första gången på några veckor, ska bli skönt att få börja rida igen. Prinsessa har även ett föl i mageg(Hoppas jag). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0